פתיחת חשבון ב-3 צעדים

1. הרשמה:

היכנס לעמוד פתיחת חשבון אמיתי ומלא את הפרטים הנדרשים בטופס ההרשמה.
באמצעות שם המשתמש והסיסמה שתקבל למייל לאחר סיום ההרשמה – התחבר לאזור האישי.

*אם הנך אזרח אמריקאי לצערינו לא תוכל להמשיך בתהליך הרישום.

2. מסמכים:

לצורך אימות החשבון נדרשים המסמכים הבאים:

1) צילום תעודת זהות (במידה וזוהי תעודה ביומטרית נדרש גם צילום אחורי) + ספח פתוח.

2) מסמך בנקאי המקשר את בעל חשבון המסחר לפרטי הבנק, בו מצוינים: שם מלא ות.ז. של בעל החשבון, שם הבנק, מספר החשבון והסניף.

3) טופס הצהרת נהנים חתום –

למפקידים בכרטיס אשראי – יש צורך למלא את הצהרת הנהנים בטופס דיגיטלי עם הפעלה של וידאו לצורך אימות וזיהוי לקוח.

4) בנוסף הלקוח יכול לתאם פגישה עם שירות הלקוחות לצורך ביצוע הצהרת הנהנים. העתק ניתן לשלוח באחת מן הדרכים המצוינות מטה.

זיהוי לקוח – זיהוי לקוח הינו חובה כאשר הלקוח מעביר מיותר מחשבון אחד המשוייך אליו.

למפקידים בכרטיס אשראי ניתן לשלוח את המקור עד 14 ימים לת.ד 12226, אריה שנקר 16, הרצליה פיתוח.

5) למפקידים בכרטיס אשראי – יש לשלוח מסמך המקשר את כרטיס האשראי לחשבון הבנק, בו מצוינים: שם מלא וכתובת המגורים של בעל החשבון, מספר חשבון הבנק וארבעת הספרות האחרונות של כרטיס האשראי.

נדרש מסמך התקף לחצי שנה האחרונה.

6) FATCA ניתן להוריד את הקובץ ולמלא באופן עצמאי או עם נציג.

את המסמכים ניתן לשלוח בכל אחת מן הדרכים הבאות:

1) העלאה ישירות לאתר דרך האזור האישי, עמוד העלאת מסמכים.

2) אימייל: [email protected]

3) WhatsApp: 052-6768435

4) פקס: 09-9627027

3. הפקדה:

ניתן להפקיד כספים לחשבון המסחר באמצעות אחת מן הדרכים הבאות:

כרטיס אשראי:

1) התחבר לאזור האישי באתר, באמצעות שם המשתמש והסיסמה שקיבלת במייל

2) עבור לעמוד הפקדה

3) מלא את הסכום והפרטים הנדרשים בטופס ההפקדה

שים לב – במידה ונשלחה בקשה להפקדה ראשונה מכרטיס אשראי חדש, הבקשה מחויבת תחילה לקבל אישור.

עד לקבלת האישור ההפקדה תהיה בסטטוס "המתנה" ולא תכנס באופן אוטומטי למערכת המסחר גם אם החשבון מאושר!

העברה בנקאית:

שם הבנק: בנק הפועלים
סניף: הגלים (584)
מוטב: אייטרייד בע"מ בנאמנות עבור לקוחות
מספר חשבון: 222248
סוויפט: POALILIT
IBAN:  IL39-0125-8400-0000-0222-248

*לאחר ביצוע ההעברה, יש לשלוח את האסמכתא לשירות הלקוחות באמצעות אחת מהדרכים הנ"ל.

אין להפקיד מזומן לחשבון זה (לרבות הפקדה דרך בנק הדואר ו/או הפקדה באמצעות הבנקט). הפקדות שיבוצעו במזומן יידחו ולא יעלו לפלטרפורמת המסחר.

שאלות נפוצות:

מהו הסכום המינימלי להפקדה?

סכום ההפקדה המינימלי הינו $100.

בתוך כמה זמן תתעדכן ההפקדה בחשבון המסחר?

במידה ונתקבלו בידנו המסמכים הנדרשים וחשבונך אומת על ידי שירות הלקוחות, ההפקדה תתעדכן בחשבונך בתוך יום עסקים מזמן ביצוע ההפקדה.

במידה והכרטיס איננו מאושר ולא בוצעו דרכו הפקדות קודמות – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לאישור הכרטיס.

באיזה מטבע ניתן לבצע הפקדה?

הפקדות באמצעות כרטיס אשראי יתקבלו בדולר (ארה"ב) בלבד.

בהפקדה באמצעות העברה בנקאית ניתן לבחור בשקל חדש / אירו / דולר (ארה"ב).

מהו זמן המשיכה?

החברה תבצע את בקשת המשיכה תוך יום עסקים. עם זאת, יכול שחשבון הבנק/כרטיס האשראי של הלקוח יזוכה במועד מאוחר יותר בהתאם למועדי הסליקה המקובלים במערכת הבנקאית.

*במידה  והלקוח הזין פרטים לא נכונים המשיכה תעוכב או תבוטל.

באיזה מטבע ניתן לבצע משיכה?

מטבע המשיכה יהיה זהה למטבע בו בוצעה ההפקדה.

באילו אמצעים ניתן לבצע משיכה?

אמצעי המשיכה יהיה זהה לאמצעי ממנו בוצעה ההפקדה. אמצעי תשלום המוגדר בחשבון מאושר בלבד.

כיצד ניתן לבצע משיכת כספים?

ניתן לשלוח בקשה דרך האזור האישי באתר או לפנות לשירות הלקוחות לקבלת טופס משיכה.