מהו מסחר אונליין?

מסחר אונליין הוא מסחר בזמן אמת. בפועל, זהו מסחר הנעשה באמצעות האינטרנט בעזרת תוכנות מחשב ייעודיות. במקום ליצור קשר טלפוני עם נציג ולהעביר לו את הוראות העסקה, יכול הסוחר לבצע זאת ישירות דרך פלטפורמות המסחר מבלי שיצטרך לבזבז זמן יקר. לשם כך הוא זקוק לחיבור ישיר לאינטרנט ולמחשב כמובן, טלפון חכם או טאבלט.

למי זה מתאים?

בניגוד לעמדה הרווחת, מסחר בשוק ההון יכול גם להעשות על ידי אנשים פרטיים, שאינם סוחרים מקצועיים בעלי ניסיון עשיר. כיום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בתחום, ניתן לבצע מסחר אונליין מכל מקום ובכל זמן. לא נדרשת הכשרה מיוחדת, לא נדרש רישיון מיוחד כדי לסחור והמסחר זמין לכל אחד. חשוב כמובן ללמוד את השוק, ללמוד על אפיקי ההשקעה השונים ולעקוב אחר השינויים. יחד עם זאת, אין צורך בתואר מתקדם ורקע מקצועי.

איך זה נעשה?

כדי לסחור – (Trade) אונליין, על הסוחר לפתוח חשבון בזירת סוחר. בחברת ATRADE ניתן לפתוח חשבון , לקבל פרטי כניסה (שם משתמש וסיסמא) וגם תוכנה ייעודית פלטפורמת מסחר, בעזרתה יוכל לבצע פעולות מסחר. מערכת המסחר מספקת מידע חשוב ונתונים הכרחיים לכל סוחר. פלטפורמות המסחר אשר מספקת ATRADE הן: Webtrader, MetaTrader4 וכן – אפליקציית ATRADEGO.

ממשקי אונליין שונים

קיים  מגוון של ממשקי אונליין המספקים נתונים בזמן אמת. הממשקים מהווים תוספת למערכת המסחר ומשמשים לניתוחים שונים.

מה האפשרויות שהממשקים מספקים?

  • ניתן לצפות אונליין באחת מתוכנות הניתוח הטכני המובילות בעולם
  • להפעיל בעזרת הממשק כלים חשובים המסייעים לניתוח טכני
  • להזין נתונים מהבורסות ולערוך עליהם סטטיסטיקות שונות
  • בעזרת הממשק ניתן לעקוב אחר השוק וללמוד את התנהגותו

המסחר באונליין, כאמור, יכול להתאים גם לחסרי ניסיון. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהוא חושף את הסוחר לסיכונים ולאתגרים שונים. כדאי מאד להשקיע זמן בלמידת השוק ובהכרות איתו ולבחור בפלטפורמות הנכונות. פנייה למומחים בתחום והרשמה לקורסים המספקים את הידע ואת הכלים הנדרשים הן הדרכים המומלצות עבור כל מי שרוצה להפוך לסוחר ולעשות זאת בזמן אמת.

כמו כן ובדיוק לצורך זה הוקם מערך ההדרכה של ATRADE המתעדכן כל הזמן והמציע לסוחרים להתעמק במאמרים, סרטוני הדרכה ועוד.