חשבון דמו – החשיבות בפתיחתו ובהתנסות, לפני שיוצאים לדרך

מסחר בחוזי הפרשים  – CFD , ידוע כמאתגר מאד עבור העוסקים בו  ומצריך ידע והיכרות מעמיקים עם הכלים השונים המשמשים את הסוחר. פתיחת חשבון דמו, שבו סוחרים בכסף שאיננו אמיתי, היא אחת הדרכים להתמודד עם חוסר
הניסיון הראשוני והזדמנות להתנסות במסחר באופן פעיל, בדיוק כפי שמתנסה סוחר מקצועי. מהו חשבון דמו ואילו יתרונות הוא מציע? על כך, במאמר הבא.

התחל לסחור בחוזי הפרשים על מגוון מכשירי השקעה עם זירת המסחר עטורת הפרסים ובעלת רישיון מסחר מהרשות לניירות ערך

חשבון דמו – כדאי לדעת

פתיחת חשבון דמו בקרב סוחרים מתחילים היא אחד הצעדים הבסיסיים, לפני שמתחילים לסחור בכסף אמיתי. חשבון דמו, כפי שניתן לנחש משמו, אינו חשבון אמיתי. יחד עם זאת, כמו החשבון האמיתי, הוא מאפשר לבצע פעולות מסחר שונות, כגון מכירה, קנייה, שימוש בהוראות עתידיות, הגבלת הפסדים ועוד, אך לעשות אותן בכסף מדומה. החשבון חושף את המשתמשים בו אל עולם המסחר, על המורכבות והאתגרים הכרוכים בו ומשמש כסימולטור. אפשר להתנסות בו, להתאמן בו תוך שימוש באסטרטגיות מסחר שונות ומבלי להיחשף לסיכונים והפסדים מיותרים.

היתרונות שהוא מציע

לא בכדי זוהי שיטת לימוד והתנסות מהטובות ביותר כיום עבור סוחרים מתחילים. בעזרת חשבון דמו, המשמש כפלטפורמה מקצועית מאד, יכול הסוחר, לאחר שסיים את לימודיו ולפני שהוא יוצא לדרך, ללמוד על תנודות השוק השונות וגם לבצע עסקאות בתנאים אמיתיים. הכלים שמציע לו חשבון הדמו זהים כמעט לחלוטין לכלים המוצעים על ידי החשבון האמיתי והוא אף יכול, במקביל, גם לנתח את השוק ולבחון אותו בצורה מעמיקה לפני שיבחר את צעדיו.

מכיוון שפעמים רבות המסחר כרוך גם בהפסד, בעזרת חשבון דמו ניתן להימנע מכך בשלב הלימוד וההתנסות. יתרון בולט נוסף בחשבון דמו הוא העובדה שניתן לפתוח אותו בחינם. אין צורך בהשקעה כספית כלשהי ועבור סוחרים בתחילת הדרך, המעוניינים גם לבחון את מידת התאמתו של התחום אליהם, זוהי אפשרות נפלאה להתנסות ולבדוק זאת. בדרך כלל, העבודה עם חשבון הדמו היא לתקופה מוגבלת, לרוב למשך חודש אחד, שלאחריה עוברים הסוחרים לעולם המסחר האמיתי.

כדאי לדעת

מערכות המסחר שבהן משתמשים הסוחרים המקצועיים ידועות כמורכבות מאד. הן כוללות לא מעט כלים, העומדים לרשותו של המשתמש ואפשרות לקבל נתונים ולנתח את השוק בצורה מעמיקה. בעזרת כלים אלה והניתוחים הטכניים, שניתן להפיק באמצעות מערכות המסחר, יכול הסוחר לנהל את עבודתו בצורה חכמה יותר ולהתמודד עם האתגר שבמסחר עצמו. חשבון הדמו עוזר לסוחרים המתחילים, חסרי הניסיון, לנטרל את הפחדים העשויים להשפיע על קבלת ההחלטות שלהם ולרכוש את הידע הנדרש להם כדי שיצליחו להתמודד עם האתגרים השונים. חשבון דמו הוא כלי נוסף, מעבר ללימודים מקצועיים, ההכרחי לכל המעוניינים לעסוק בתחום.

 

פתח חשבון דמו והתנסה במסחר המדמה תנאי שוק אמיתיים, בשווי $100,000

*אייטרייד מבהירה ומדגישה כי המידע אינו מהווה הצעה של נכסים ואינו מהווה הזמנה לרכשם ואין לראות בו כייעוץ בדבר כדאיות השקעה בהם ו/או כהצעה או כשידול, במישרין ו/או בעקיפין, לקנות ו/או למכור את הנכסים, בשום אופן ו/או צורה ו/או דרך.